sobota, 27 kwietnia 2013

Nowe odkrycie + fryzura

Tak, wiem nie było mnie baaardzo długo. Na swoje usprawiedliwienie mam to, że całkowicie pochłonęły mnie przygotowania do matury. Obiecuję, że się poprawię i w tym tygodniu dodam jakieś fryzurki:)
A tym czasem przychodzę do Was z troszkę inną notką, a mianowicie chcę polecić pewien blog : http://venethi.blogspot.no/ . Powstał niedawno, jednak moim zdaniem zapowiada się bardzo dobrze, z niecierpliwością czekam na kolejny post, Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)

Przychodzę do Was również z kolejną fryzurą, prostą, nieskomplikowaną ale bardzo efektowną.Musicie wybaczyć mi lekkie rozczochranie ale tego dia włosy były wyjątkowo niesforne a do tego zdjęcie zrobiłam już pod koniec dnia :) Zdjęcia koczka możecie zobaczyć poniżej:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz