niedziela, 16 czerwca 2013

Letni koczek:)

Hej:) Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo fajne, letnie rozwiązanie fryzurowe:) Na zewnątrz robi się coraz cieplej, słońce mocno grzeje, a długie włosy opadające na plecy nie są najlepszym pomysłem.

1) Najpierw zrobiłam dwa dobierane warkocze, gumki zawiązałam tuż przy karku, zostawiając kucyki.
2) Następnie umieściłam na włosach wypełniacz i odpowiednio ułożyłam włosy. Kosmyki, które zostały przypięłam spinkami "żabkami".

W koczka można wpiąć różnego rodzaju spinki, kokardki, kwiatki itp. Wszystko zależy od naszej fantazji i nastroju:) Uważam, że jest to bardzo wygodna i ciekawa fryzura na lato, którą można wykorzystać na mnóstwo okazji, zarówno na sportowo jak i elegancko :)

P.S. Zapraszam do głosowania w ankiecie na temat fryzury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz